UPDATE: Awel, wie gaat er mee?

by

De helaasheid der dingen smeekt om ons collectieve bezoek.

Duvels voor en achteraf in de tour de france bij Café de Jaeght

Afbeelding 1

Hij draait alleen nog deze maandag, dinsdag en woensdag. Dus…

13 Reacties to “UPDATE: Awel, wie gaat er mee?”

  1. kampsjaak Says:

    doe graag mee, maar helaas heb ik dan al wa openingen ivm ddw, tja kut designers!

  2. BartEHV Says:

    Ik moet ff kijken of ik ‘m dan al gezien heb of dat ik dan ook de kut designer moet zijn…

  3. biohazardman Says:

    ik ben dan waarschijnlijk ook kutten aant designen.
    draait ie na de ddw ook nog?

  4. Duraspade Says:

    Zo te zien wordt dat niet collectief. Ik meld mij bij deze ook af. Maar volgende week dan?!

  5. BartEHV Says:

    Die woensdag, oh nee, die donderdag draait Objectified in t van Abbe!

  6. Duraspade Says:

    Voor mij zou vanavond mogelijk zijn.

  7. biohazardman Says:

    ehmm, als jullie nie mee z’n allen zijn gegaan vanavond, dan wil ik disndag of woensdag wel mee!

  8. oneofthoseguys Says:

    Dinsdag dan, woensdagavond heb ik namelijk andere plannen ;-)

  9. Duraspade Says:

    Vanavond kan ik niet. Morgen heb ik al een afspraak met wat gajes op een parkeerdak.

    Anders ff wachten tot de dvd uitkomt en dan op de beamer met een kratje Jupiler en een flesje Rivella?

    Dan noemen we dat Dimitripaluza

  10. the one Says:

    Dan maken we ook heul veul foto’s onszelf de zwetende mannen.
    Liefst met fisheye van onderaf. *Oerkreet* Hehe..hoest..rochel..

  11. biohazardman Says:

    dit gebral en gezweet gaat zeer zeker plaats vinden in de lokale officieuze kroeg van oud woensel: café de jaeght*.

    *lelik liliputterduo niet gegarandeerd.

  12. Djee-Djee Says:

    Woensdag is speeldag, geen filmavond. Jongens jongens jongens…

  13. biohazardman Says:

    hehe ja inderdaad, daarom maken we er een dvdavondje van in café de jaeght

Geef een reactie

