Polo (on)regelmatigheden

by

He boys,

Om te voorkomen dat er mensen moederziel alleen op zondag of woensdag staan te wachten op de rest, stel ik voor dat we ff afmelden via sms of ruim vantevoren via mail als we nie kenne komme nie. (maak ik mezelf ook schuldig aan) Wat joe tink?

2605512958_fba3a033f4

6 Reacties to “Polo (on)regelmatigheden”

  1. Duraspade Says:

    Dat is een goed plan! maar misschien iets van een aan en of afmeld lijstje maken online? Moet mogelijk zijn.

  2. BartEHV Says:

    Ja, ergens een vinkjes lijstje wat er op woensdag en zondag opstaat?

  3. kampsjaak Says:

    Vind ik een goeike, vooral die bart zie ik nooit meer??

  4. Duraspade Says:

    Er komt een presentielijstje online!

    En:

    Bart heeft mij plechtig beloofd (op straffe van een ontzettend pak voor zijn broek) dat hij woensdag zal komen spelen met ons.

    (al is de straf op zich misschien wel de reden dat hij thuis met zijn broek op zijn knien blijft wachten tot ik langskom met mijn riem…)

  5. Djee-Djee Says:

    Afmelden? Wah afmelden!

    ALTIJD AANWEZIG..NO PLAY; PAY EACH PLAYER THAT IS PRESENT 20euro’s..dat vindt ik een goeie..

  6. Duraspade Says:

    Kijk! Zo ga ik nog eens rijk worden van al die afzeggende studiepubers ;)

Geef een reactie

